Cупровід та організація угод купівлі-продажу землі та нерухомості

В наші дні оформлення продажу землі являє собою трудомісткий процес, в процесі якого необхідно суворо дотримуватися чинного законодавства. Щоб не потрапити на виверти шахраїв, необхідно бути обізнаними у багатьох юридичних тонкощах. Тому розумним рішенням стане звернутися за допомогою до фахівців інженерно-правового центру «Гранд», які мають величезний досвід у вирішенні подібних проблем.

Як правило, оформлення угоди купівлі-продажу нерухомості передбачає проходження наступних етапів:

  • підготовка всієї необхідної технічної документації;
  • складання договору згідно з нотаріальними нормами;
  • оплата передбачених законодавством платежів у бюджет;
  • реєстраційні заходи по передачі прав власності.

Найчастіше оформлення договору купівлі-продажу нерухомості буде успішним тільки в тому випадку, якщо правильно підготовлені і перевірені документи, необхідні для укладення майбутньої угоди. Це правовстановлюючі папери (договори, свідоцтва тощо), експертні звіти про оцінку земельної ділянки, паспорти та ідентифікаційні коди, а також інші документи. Крім того, не можна забувати про обов’язкові податки і збори в процесі угоди – держмито, збір в ПФ, податок на прибуток фізичних осіб.

Фахівці інженерно-правового центру «Гранд» пропонують свої послуги з оформлення купівлі-продажу землі – оперативно, на професійному рівні і в мінімальні терміни. Завдяки великому досвіду, досконального знання всіх нюансів чинного законодавства та індивідуальному підходу до кожної ситуації ми гарантуємо якісне проведення операції з купівлі або продажу будь-якої земельної ділянки в Харкові і області.

Допомога в оформленні документів на нерухомість

Придбання у власність земельної ділянки – це тільки на перший погляд проста процедура. Складність полягає в тому, що учасники угоди купівлі-продажу не можуть бути впевнені в прозорості договору, що укладається з точки зору багатьох процедурних і правових моментів. І завдання, яке виконує допомога в оформленні документів на нерухомість – це убезпечити учасників угоди від шахрайських і неправомірних дій.

Вступ у права власності на нерухоме майно включає в себе не тільки підписання договору купівлі-продажу, але й інші заходи:

  • підготовка всієї необхідної документації для здійснення купівлі-продажу;
  • перевірка достовірності та актуальності документів всіх учасників угоди;
  • виявлення арештів, заборон та інших «підводних» каменів.

Ціна на оформлення документів купівлі-продажу

Замовивши оформлення права власності на нерухомість в інженерно-правовому центрі «Гранд», ви можете розраховувати на всебічну допомогу і повний супровід угоди від збору документів до успішного її завершення. Ми гарантуємо індивідуальний підхід, професіоналізм та оперативність. Довіривши оформлення прав на нерухомість нашим спеціалістам, ви отримуєте 100% впевненість в прозорості угоди, що укладається.

Замовте безкоштовну консультацію,
щоб ми відповіли на всі ваші запитання!

Замовте безкоштовну консультацію,
щоб ми відповіли на всі ваші запитання!

Звернувшись в інженерно-правовий центр «Гранд», ви отримуєте якісне та оперативне нотаріальне оформлення угод з нерухомістю, при цьому вартість послуг встановлена на доступному рівні. Зв’язатися з нашими фахівцями ви можете, зателефонувавши за телефоном: +38 (067) 574-13-74 або написавши на електронну пошту. Можна також залишити заявку на сайті, і ми самі зателефонуємо вам найближчим часом. Наш офіс знаходиться за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, 1.