Експертна грошова оцінка землі

Експертна грошова оцінка землі

Експертна оцінка землі (Харків) проводиться з метою визначення ринкової вартості земельного наділу.
Власникам земельних ділянок- фізичним особам наша компанія пропонує проведення оцінки для таких цілей:

  • укладання договорів купівлі-продажу;
  • укладення (продовження) договору застави;
  • страхування.

Власникам земельних ділянок- юридичним особам наша компанія пропонує проведення оцінки для таких цілей:

  • укладання договорів купівлі-продажу;
  • укладення (продовження) договору застави;
  • страхування;
  • постановка на баланс;
  • ведення бухгалтерського обліку.

Для розробки звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок необхідно підготувати наступні документи:

  • Копія правовстановлюючого документа на земельну ділянку;
  • Копія паспорта та ідентифікаційного коду громадянина (для фізичних осіб);
  • Копії статутних документів (для юридичних осіб);
  • Копія технічного паспорта БТІ на об’єкти нерухомого майна (за наявності об’єктів нерухомого майна на земельній ділянці);
  • Копія документа, що засвідчує права власності на об’єкти нерухомості, що знаходяться на ділянці (у разі наявності об’єктів нерухомого майна на земельній ділянці);

Наші фахівці стежать за всіма змінами земельного законодавства України і мають чудову законодавчу, програмну та матеріальну бази, що дозволяє нам надавати клієнтам будь-які послуги, що стосуються проведення експертної грошової оцінки землі та оформлення прав на земельні ділянки.

Звертайтеся в Інженерно правовий центр «Гранд» – ми станемо Вашим надійним і компетентним партнером.